Tuesday 15 February 2011

Home sweet home

We have arrived back home after yet another shaky flight. We landed at 10am and thought we'd beat the traffic by jumping on the tube. Hah! To us when there was a problem on the line and we didn't get home until just before 1pm. So the body balance class that I was planning to go to at 1 had to be missed. We've had a fantastic time in Miami. I was surprised how expensive everything was though and now when I am back in London I feel fat and poor;) the Italian went off to the gym and I was supposed to go for a run but I decided to make myself a cup of tea and have some oat biscuits instead. I might go for a run later or wait until tomorrow and just unwind at home for a bit today. I want to go to Sainsbury's and stock up the fridge and cupboards a bit and I also need to buy some new flowers for the window as you can see. Hopefully that'll take away the holiday blues a bit... It is nice to be back in a way though I have to say.

2 comments:

  1. valkommen tillbaks! DU maste lista upp din Miami shopping! Ang vad jag gav Alan sa fick han endast ett kort och sen hade jag kopt fina underklader at mig sjalv som present at honom LOL. Han ville inte ha nagot da jag firat honom pa hans fodelsedag bara veckan innan ju.
    PS du och din Sainsburys. Still a love affair, I take? haha
    KRAMAR!

    ReplyDelete
  2. haha ja lazy love affair far man val kalla det eftersom varldens storsta sainsbury's ligger bara runt hornet fran mig. Det ar som ett jatte varuhus o de har ALLT sa nar nat behovs i huset sa gar jag dit. Nar vi forst flyttade hit gick jag runt dar i timmar haha. Men cyklade inom Waitrose pa vagen hem igar o markte att jag saknar det big time.
    Ja Miami shopping far jag ta o visa nu innan jag glommer vad jag kopt dar. Vi maste ses snart. kram

    ReplyDelete