Sunday 13 February 2011

Miami shopping so far

We haven't bought too much. We (read I) wanted to go to Sawgrass Mills I think it's called it's an outlet centre just outside Miami but we never made it there. And today is sunny so we want to make up for the last two sunless days. Beach all the way. I did however find a dress. Two pairs of shoes some make up and some under wear. I have to say though - Miami is quite expensive. Anyway. I am eased with my purchases so far. I can't believe we are leaving tomorrow. The time has just flown by. I think we are going to Nikki beach again tonight and then beach tomorrow until we have to leave about 6pm. See you back in London. X

2 comments:

  1. Ah vad jag saknar Miami. Love it there! Har ni varit pa Shore Club och The Delano- mina favoriter.

    Glom inte bara att ta bort ALLA lappar pa era ny-inkopta grejor om ifall att ni blir fast i tullen.
    Manga kramar pa Alla Hjartans Dag till er!

    ReplyDelete
  2. Joda allt blev anvant meddetsamma sa lapparna kom brt fort, speciellt mina nya skor som jag ar halvt besatt av. Tack for tipset dock. Vo va pa nagra av boutique hotellen men inte just de. Jag ville till Gansevoort for att jag bodde dar i NY o ALSKADE det, men har va det ju ett brak stort hotell o hade inte alla samma charm. Hoppas att ni hade det mysigt igar men kanner jag Alan ratt sa hade ni det kanon:) Kram

    ReplyDelete