Saturday 6 November 2010

St Pauls at 6.30am

On my way to work

2 comments:

  1. Hej,
    tack fro dina stodjande kommentarer, jag forsoker "snap out of it" och funderar pa konstruktiva losningar. Nu ang fragorna:

    Vuze - jag har gratis vuze, det racker gott och val. knepet ar att kanna tilld e bra kallorna till serier och filmer. Kolla in tex http://eztv.it/ - har har du en hel lista p serier och nar de sands i usa. Jag varlends olagligaste person och jag kor pa gratis vuze!

    Angaende barnkladers forsaljaren i Camden - tror han ar dar pa helger mest faktiskt. BTW sag en som saljer barnklader i Spitafileds market (jag jobbar i narheten sa jag ar dar varje dag) - vart att kolla in ocksa.

    Om du har mer fragor ang Vuze etc: veronica@veronicastenberg.se

    Kram!
    V

    ReplyDelete
  2. Skont att du mar battre:):) verkligen! Ja det som e gratis funkar ju perfekt, det va bara for att min syster verkar inte riktigt kunna ladda ner ordentligt o betalar man kan man ju ladda ner pa dvd o da skulle jag kunna skicka till henne den enda serien som inte e lika langt gangen i sverige... Vi e verkligen sena har i england... Far se hur jag gor med det dar. tack for svaren i alla fall. behover inte hitta fler serier har fullt upp me de jag har o det haller mig busy hela veckan;)
    Sa jag tackar verkligen for tipset om Vuze fran forsta borjan.

    ReplyDelete