Thursday 18 November 2010

By The Way...

I am waiting for Cougar Town to get ready for me and in the mean time I can tell you that before tonight and my delicious dessert I haven't touched anything unhealthy at all since last Thursday.
That's right no chocolate, no sweets, no pastries, no cakes, no desserts, no nothing:)
How do I feel?

Well I expected to feel
Slim
Thin
Energised
Great
Clear Skin
etc

What I do feel:
Bloated
Fat
Fatigue
Not so great
Greasy Skin.....

So chocolate all the way is what I say;)
No, to be fair I know that stress makes me feel all those things listed as well, but obviously I'd like to blame it on the lack of chocolate.....
I don't crave it the way I did before though where every second was spent thinking of Chocolate. I am ok with the fact that I am not eating it every day now and I feel proud of myself for not doing it.
Oh Cougar Town is ready I've got to go.
Ciao for now. x

2 comments:

  1. Känner igen ditt begär Sara! Du är verkligen inte ensam. Och efter många stressiga långa dagar på jobbet kan man inte känna sig annat än uppsvullen osv även om man inte ätit.. just det som alla fall brukar vara problemet för mig. Man hinner inte äta ordentligt och blir trött. Så lite choklad kunde ju få en på bättre humör?
    Nästa helg börjar julborden här hemma, då blir det jobb non stopp och dessertbordet ligger nära hjärtat!

    Kram Kim

    ReplyDelete
  2. Ja jag kan tanka mig att det ar annu jobbigare att vara i koket o sa nara alla godsaker;) Jag vet ju hur jag e bara jag ater pa restaurang sa bestaller jag allt som verkar gott pa menyn. haha. Usch jobba inte ihjal dig me julborden. Lite mysigt me med julstamning om man har tid att njuta av det... Kram

    ReplyDelete